**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Direktlänk till inlägg 23 april 2017

Besök i påskhelgen!!

Av Lind@ - 23 april 2017 21:30

På långfredagens em kom Stina och Maja med tåget. Whiiii som vi längtat!!!
Äntligen fick vi ses igen.
Blev så himla härliga dagar.
Vi var ut till Store Mosse på Påskafton. Gick till Svartgölen fram och tillbaka. Iskalla stormvindar så vi hade behövt full vintermundering egentligen, brrr!
Hade med fika men det fick vi ta inne på Naturum, vilket gick bra. Fick tom gratis kaffe där :)
Blev ingen påskbuffe då barnen ville ha Djungelkyckling. Supergott det med så alla var nöjda.
Stina och jag hann med ett löppass också, runt elljusspåret. Gött!!
Sen fick hon hänga med mig på sitt livs första cross-fit pass!! Nu är hon taggad att prova hemma i Gävle. Hon var modig som vågade hänga med!!
Alice och Maja lekte så bra ihop!! Verkligen superkul. Olivia var också på bra humör mestadels och påsken blev lugn för min del vad gäller barnen. Hade varit annorlunda om vi varit själva. Då tetas det från morgon till kväll!

Härligt var det iallafall att träffa Goa underbara Stina :)

Hoppas verkligen vi kan ses snart igen..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lind@ - 8 januari 2019 15:24

Hade barnen fram till Julaftons em då jag körde dom till Fiddes pappa. Mysig julafton som avslutades med att jag & Kees kollade på Tomten är far till alla barnen, hemma hos mamma och pappa. Sallies första jul & det var mest pappret som var intr...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:47


Riktigt mysigt att åka på julbord med familjen. Sallie var på topphumör :) Äter ju alltid på tok för mycket! Meeen det är ju såååå gott ;) ...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:43


Årets julabak var hos Sofia i år! Vi kör ju vartannat år. Blev 4 olika grejer - rätt lagom. Vi hade gärning från 11-17 :) Blev; Polkaknäck Pariservåfflor Biscotti med hasselnöt & choklad Chokladmaränger MUMS MUMS ...

Av Lind@ - 20 november 2018 19:05


  Imorse var det en lite halvkrasslig tjej som vaknade så det fick bli en hemmadag för Alice & mig.   På em ville hon baka... Men kände inte för att dra igång muffins osv så det blev chokladbollar med twist (kaffepulver & lite av min egengjord...

Av Lind@ - 12 november 2018 18:06

I lördags kväll firade vi pappa på Tre liljor! Det bjöds på; - Toast Skagen - Schnitzel med klassiska tillbehör - Tårta till dessert Proppmätt!! Blen en lugn & trevlig kväll med lite släkt & kompisar till pappa & mamma. Tjejerna hade...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards