**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Lind@ - 28 oktober 2008 21:24


Idag var det barnmorskedax igen. Inte för att det är speciellt ofta med andra barnet precis.


Men iallafall - alla värden var bra och nu visade vågen +6kg.


Jag ligger prick på normalkurvan vad gäller magens storlek, så det känns okey. Men visst - det känns som om och ha en fotboll framtill :)


Inga onormala hjärtslag denna gången heller, känns skönt.

Dom låg på 150 denna gången ... tjej el kille ??!? Jag börjar bli rätt nyfiken nu ...


Med Olivia var det ju i denna veckan som dom upptäckte att var 3-e hjärtslag liksom föll bort ... så visst har tanken funnits där att det kan bli likadant igen.


Nu sparkar det rejält därinne och magen liksom böljar ibland - så mysigt är det :)


Olivia pussade magen 3ggr och sa "gonatt min bebis" när hon la sig ikväll - hon är för goe :)


Nu blir det sängen för min del oxå - eller snart - för jag la ju visst i en maskin tvätt för en stund sen ...


Natti natti





Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards