**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Direktlänk till inlägg 17 december 2008

Fy f-n för foglossning !

Av Lind@ - 17 december 2008 19:34


Ursäkta svordomen, men det gör vansinnigt ont i mina ljumskar.


På morronen är det okey, men framåt em går jag i snigelfart ... och huggen duggar tätt!


Att greja hemma på kvällarna är inte att tänka på, och snart är det jul och jag gör inte ett skit!


Fidde är och handlar nu - gå och bära grejer är helt uteslutet.


Skulle behöva ner till stan en runda på lördag så jag hoppas att det inte går i stöpet nu ...


Har varit enormt trött idag så jag kryper nog till kojs snart ... & hoppas på en lite bättre dag imorron :)


 
 
Sussie

Sussie

18 december 2008 06:05

Hua det låter inte tjena godag!
Hoppas att du får en lugn julhelg och slipper ha ont!
Tänk så här: SNART ÄR DET ÖVER!!!

Kram på er alla i er lilla family!

Suss

http://Suzanita.blogg.se

 
Ingen bild

jessica

18 december 2008 09:48

vet precis hur du känner..men som sagt.. det är inte lång tid kvar nu! håll ut;)!
njut av lugnet med en..över jul..och bara slappa så mycket du kan! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lind@ - 8 januari 2019 15:24

Hade barnen fram till Julaftons em då jag körde dom till Fiddes pappa. Mysig julafton som avslutades med att jag & Kees kollade på Tomten är far till alla barnen, hemma hos mamma och pappa. Sallies första jul & det var mest pappret som var intr...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:47


Riktigt mysigt att åka på julbord med familjen. Sallie var på topphumör :) Äter ju alltid på tok för mycket! Meeen det är ju såååå gott ;) ...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:43


Årets julabak var hos Sofia i år! Vi kör ju vartannat år. Blev 4 olika grejer - rätt lagom. Vi hade gärning från 11-17 :) Blev; Polkaknäck Pariservåfflor Biscotti med hasselnöt & choklad Chokladmaränger MUMS MUMS ...

Av Lind@ - 20 november 2018 19:05


  Imorse var det en lite halvkrasslig tjej som vaknade så det fick bli en hemmadag för Alice & mig.   På em ville hon baka... Men kände inte för att dra igång muffins osv så det blev chokladbollar med twist (kaffepulver & lite av min egengjord...

Av Lind@ - 12 november 2018 18:06

I lördags kväll firade vi pappa på Tre liljor! Det bjöds på; - Toast Skagen - Schnitzel med klassiska tillbehör - Tårta till dessert Proppmätt!! Blen en lugn & trevlig kväll med lite släkt & kompisar till pappa & mamma. Tjejerna hade...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards