**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Lind@ - 6 maj 2010 13:00


Alice var ju verkligen på bättringsvägen igår....


MEN idag är hon plötsligt jättesnorig igen och har feber! Har inte tempat henne men hon är supervarm ...


Gick en promenad efter dagislämning idag och hon sov nästan 1 timme i vagnen då ..

Sen vaknade hon 50 meter innan vi var hemma & mellan 10 & 12 har hon gråtit oavbrutet & jag har burit & vi har läst saga osv. Hon vill inte äta heller så hon har bara fått välling och banan idag.


Nu har hon sovit i nästan 1 timme och jag har hunnit få i mig lite lunch & namnmärka ett gäng med kläder. Har några klisterlappar man stryker fast och nu tror jag alla Olivias vantar är märkta. Det måste vara ett gissel för förskolepersonalen att hålla reda på vems kläderna är ... Så jag försöker få till det. Ännu viktigare blir det ju när Alice börjar, hon kan ju inte säga vilket som är hennes, som Olivia kan - hon har ju koll på sina grejer (för det mesta iaf).


Ikväll är det tjejträff hos Anna & jag längtar efter att få komma iväg på lite vuxenaktivitet - utan barn! Ja Wille är ju hemma förstås, men det blir ju inte stimmigt som här hemma :)


Idag kom förresten ett paket från "Broarne inredning för egensinniga" med 6 RICE-muggar i härliga färger + 2 lite större RICE-skedar som jag ska ha som serveringsskedar ..


Kolla vad underbara:


  


                                      




Ha en bra onsdag !!

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards