**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Lind@ - 9 maj 2010 16:58


Frysen ekar nästan tom på hembakt bröd så i förmiddags blev det en omgång med Grahamsfrallor med äpple.

Ska kolla om receptet finns här innan annars lägger jag ut det - dom är supergoda nämligen !! Receptet ligger under Recept-kategorin för dig som är intresserad ..


  


Sen hann jag även med ett "frisör"-besök", i form av att mamma kom hit och provlockade håret inför nästa helg (då en av mina kompisar gifter sig). Vill ju se lite annorlunda ut & det kan man väl säga att jag gör ...

Min ghd IV styler är verkligen kanonbra! Det är ju teknik men mamma som är gammal frisör lyckades riktigt bra tycker jag - vad tycker ni ??


  


Nu har jag Leilas Hönökakor på jäsning, dom har jag aldrig provat innan så vi får se hur resultatet blir ;)  Bra hoppas jag ...


Alice är fortsatt krasslig här & vem vet vad det beror på ?, förkylning är det ju & hon har lite feber & sen kommer två nya tänder  .....


Imorron ska jag hänga med Olivia på dagis mellan kl 9-14 - hon har tjatat & längtat sååååå efter imorron så jag hoppas Alice klarar sig fint hemma med mormor ...





Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards