**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 23 oktober 2014

Av Lind@ - 23 oktober 2014 17:11




Imorgon kväll kommer Mia med familj till oss en sväng..

Dom har inte varit här sen jag flyttade in, så det är på tiden!!

Att förbereda desserten idag känns som en bra idé :)

Av Lind@ - 23 oktober 2014 14:29

Oj vilken vecka!
Ni som läste lördagens inlägg om den förlamande tröttheten ska veta att den har fortsatt! Och det med besked! En otrolig VÄRK i kroppen dessutom..
Som oxå håller i sig! Och idag är det torsdag..
Inte nog med det, i förrgår natt kräktes Alice så hon har fått va hemma i dagarna två nu.
Hon är urpigg!
Väldigt dålig timing då jag är så sjukt trött och orkeslös.
Att bryta ihop och komma igen är inte längre ett alternativ, det har jag gjort på tok för många gånger sista tiden (i min ensamhet).
Vad som blir nästa steg får vi se, men troligen läkarbesök nästa vecka och möte på jobbet.
Nån slags förändring måste till på jobbet, hur får vi se.. Men nya jobb växer ju inte på trän precis..
Har lämnat Alice hos mormor och morfar lite nu i em. Strax kommer Olivia hem, hon cyklade imorse, så stor och ordentlig hon är nu :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards