**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 31 oktober 2014

Av Lind@ - 31 oktober 2014 19:58

Ett besök på vårdcentralen har det blivit i veckan..
Fick lämna en hel hop med rör med blod för att se om det kan visa om det hänger ihop med min enorma energilöshet.
Har varit en tuff vecka med konstant ont i kroppen och ingen energi alls.
Några provsvar hade kommit dagen efter, några visade normala värden. Däremot hade jag väldigt lågt d-vitaminvärde och blodvärde i ganska låg nivå.
Så idag fick jag hämta ut lite tabletter som ska hjälpa till att få upp dom låga värdena.
Avvaktar några provsvar så vi får se om dom visar nåt mer?!
Jag som ju äälskar att träna mår som ni kanske förstår inte så bra av att inte orka träna.. På riktigt, bara tanken gör mig svimfärdig!
Imorgon får det nog iallafall bli en promenad, hoppas på sol = d-vitaminpåfyllning! :)
Undrar om det är D-vitamin i vitt vin??? ;)

Av Lind@ - 31 oktober 2014 19:46

Igår hämtade jag Alice efter dagis, vi hade så mysigt. Spelade HelloKitty-fia och ett räknespel när vi kom hem och pratade om allt möjligt. Så härligt att höra hennes funderingar kring saker och ting.

Sen ringde Fidde och berättade att han köpt en Halloweendräkt till henne.
När dom lagt på sa jag till henne att; Du har ju världens bästa pappa!
Då replikerar hon; Och världens bästa mamma är du mamma!

Det är inte ofta jag får höra positiva saker från barnen, mest är jag dum när dom inte får göra saker som dom tycker är briljanta idéer :)

La mig när Alice la sig igår, så många timmars sömn blev det... Synd bara att det inte gjorde mig piggare :(

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards