**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

ghd IV styler

Av Lind@ - 10 maj 2010 16:19


Vet inte om jag skrivit det innan - men jag skickade ju efter min ghd IV styler från England (www.feelunique.com)


Det är vekligen att rekommendera för det är nästan halva priset mot Sverige, lite beroende på vad pundet står i ...


Men du som tänkt köpa - beställ därifrån istället - du sparar massor med pengar   


Jag har ju inte hunnit använda den så mycket ännu, men det blir varm på typ 30 sekunder - perfekt för en småbarnsmamma där tiden framför spegeln är knapp !!


UPPDATERING ANG ATT BESTÄLLA FRÅN ENGLAND !!

När stylern kommer är den utrustad med reseadapter (iallafall var min det). Jag fick ju lite panik där ett tag - innan jag insåg att man skruvade bort den och INUTI var det en helt vanlig kontakt som passar här! Allstå - England har samma uttag som oss !!! Så det ska inte vara nån fara att köpa såna där elektriska grejer därifrån, bara voltantalet stämmer oxå. Jag mailade feelunique för säkerhets skull och fick bekräftat före att den ska funka i Sverige. Så du Stina som undrade - du kan vara lugn :)

 
 
Ingen bild

stina

10 maj 2010 23:39

hejsan! har just också skickat efter en ghd iv styler från england, men tänkte inte på UK kontakten som inte passar här i våra uttag. Har du köpt en adapt eller hur gör du? Jättetacksam för svar!!

 
Ingen bild

stina

12 maj 2010 14:27

Å vad bra!! =) tack så mkt för att du tog dej tid att svara!

 
Ingen bild

Hanna

18 juni 2012 19:23

Var den krånglig att skruva bort? Länge sen du skrev detta men du kanske minns....Funkar den fortfarande lika bra? ;)

Lind@

25 juni 2012 09:47

Hej Hanna!
Det var superlätt att skruva bort och den funkar fortfarande superbra! Är så nöjd med min ghd :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lind@ - 8 januari 2019 15:24

Hade barnen fram till Julaftons em då jag körde dom till Fiddes pappa. Mysig julafton som avslutades med att jag & Kees kollade på Tomten är far till alla barnen, hemma hos mamma och pappa. Sallies första jul & det var mest pappret som var intr...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:47


Riktigt mysigt att åka på julbord med familjen. Sallie var på topphumör :) Äter ju alltid på tok för mycket! Meeen det är ju såååå gott ;) ...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:43


Årets julabak var hos Sofia i år! Vi kör ju vartannat år. Blev 4 olika grejer - rätt lagom. Vi hade gärning från 11-17 :) Blev; Polkaknäck Pariservåfflor Biscotti med hasselnöt & choklad Chokladmaränger MUMS MUMS ...

Av Lind@ - 20 november 2018 19:05


  Imorse var det en lite halvkrasslig tjej som vaknade så det fick bli en hemmadag för Alice & mig.   På em ville hon baka... Men kände inte för att dra igång muffins osv så det blev chokladbollar med twist (kaffepulver & lite av min egengjord...

Av Lind@ - 12 november 2018 18:06

I lördags kväll firade vi pappa på Tre liljor! Det bjöds på; - Toast Skagen - Schnitzel med klassiska tillbehör - Tårta till dessert Proppmätt!! Blen en lugn & trevlig kväll med lite släkt & kompisar till pappa & mamma. Tjejerna hade...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards