**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Direktlänk till inlägg 11 maj 2010

Öppna förskolan en tis förmiddag ..

Av Lind@ - 11 maj 2010 16:21


Det var sjukt länge sen vi var på öppna förskolan en tisdagförmiddag ... Eftersom det varit sjukdomar här länge nu och det mest är mindre barn där så får man ju snällt stanna hemma - men idag var vi där & det var jättemycket folk !! :)


Det är bara 1 gång kvar nu och sen är det uppehåll till sept tror jag & då börjar jag ju jobba .. så då blir det inget mera, inte på tisdagar iallafall + att Alice då är för "stor" för tisdagsträffen - hur nu det kunde gå till ??!


Idag har jag vunnit två auktioner på Tradera. En sommarklänning för 40kr från Exit till Olivia och ett par jeansleggings för 1kr (!) från Lindex. Det blir ju lite frakt oxå, men betydligt billigare än nyköpt. Får se när det dyker upp om nån dag om det motsvarar förväntningarna?...


Hade ett ärende på stan efter öppna förskolan & slank då in på Lindex oxå .. Blev en söt tunika till Olivia och en body till Alice - REA såklart :)

En blåvitrandig top till mig på HM fick oxå följa med hem, den är dock inte provad ännu så kanske att den åker tillbaka, vi får se..


Ikväll ska jag ut med mammagruppen och käka på Lilla Krogen - åh vad det känns lyxigt - när var jag på restaurang senast måntro ??? McDon räknas väl knappast ;)  Jo just det när vi var i Ullared var det ju ....


Vad har Du hittat på för spännande idag då? Dela GÄRNA med dig här i kommentarsfältet !! ;)


 
 
Jessica A

Jessica A

11 maj 2010 17:33

Fynda gillar vi!! På måndag ska jag till stan (=Jönköping), får se om det blir nåt till Judit igen. Vi har redan FÖR MYCKET men det är svårt att låta bli....

Ullared blir det förresten nästa onsdag (19/5) igen om du vill hänga med.

Kram

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna o Wille

11 maj 2010 18:36

Förmiddagen har jag vigt åt mina kära hundar...så nu är dom hyffsat trimmade och fina. Vid tre åkte vi in till stan till Malin och Felicia. Vi tog en promenad ner på stan...skulle till Svennes för att titta vad dom hade för barn cykelsadlar och hjälmar. Wille önskar sig det i födelsedagspresent.
Hittade ett par så super tuffa trekvarts jeans till Wille på Villervalla som jag bara inte kunde motstå så lite shopping blev det tyvärr inge rea... :)Kram kram

 
Ingen bild

Sofia

11 maj 2010 21:06

Här har vi varit och träffat vårt mammagäng på arken!vi få ta&ses nån dag!kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lind@ - 8 januari 2019 15:24

Hade barnen fram till Julaftons em då jag körde dom till Fiddes pappa. Mysig julafton som avslutades med att jag & Kees kollade på Tomten är far till alla barnen, hemma hos mamma och pappa. Sallies första jul & det var mest pappret som var intr...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:47


Riktigt mysigt att åka på julbord med familjen. Sallie var på topphumör :) Äter ju alltid på tok för mycket! Meeen det är ju såååå gott ;) ...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:43


Årets julabak var hos Sofia i år! Vi kör ju vartannat år. Blev 4 olika grejer - rätt lagom. Vi hade gärning från 11-17 :) Blev; Polkaknäck Pariservåfflor Biscotti med hasselnöt & choklad Chokladmaränger MUMS MUMS ...

Av Lind@ - 20 november 2018 19:05


  Imorse var det en lite halvkrasslig tjej som vaknade så det fick bli en hemmadag för Alice & mig.   På em ville hon baka... Men kände inte för att dra igång muffins osv så det blev chokladbollar med twist (kaffepulver & lite av min egengjord...

Av Lind@ - 12 november 2018 18:06

I lördags kväll firade vi pappa på Tre liljor! Det bjöds på; - Toast Skagen - Schnitzel med klassiska tillbehör - Tårta till dessert Proppmätt!! Blen en lugn & trevlig kväll med lite släkt & kompisar till pappa & mamma. Tjejerna hade...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards