**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Lind@ - 11 december 2010 15:30


I förmiddags var det dax att ta tag i trasslet på huvudet !!


Just nu är jag sådär att jag kanske kanske vill klippa av det, men sen är det rätt gött med långt oxå, som kan sättas upp smidigt och inte behöver tvättas varje dag.


Idag köpte jag ingen ny toning utan en produkt som är som en färgande inpackning som ska sitta i 3 minuter.

Det var från märket Revlon. Det var en pumpflaska på 250ml, som räcker ca 10ggr. Blir resultatet bra kommer jag nog fortsätta med det för toning sliter ju lite fast det är en "mild" variant jag brukar köpa.


Hann med att fixa ett par julklappar på stan oxå så nu är nästan alla köpta. Men visst hade det varit skönt om jag sluppit tänka ut allt som ska köpas, vi är ju två här hemma ...

Men kanske skulle ansvara för inköpen vartannat år?? Vad tror ni om det? för hos mig är det för det mesta förknippat med en massa huvudbry & särkilt när folk inte önskar sig nånting särskilt.


Nu har det blivit mörkt runtomkring mig - bäst att tända upp lite !!

Av Lind@ - 11 december 2010 15:25


I torsdags var det dax för luciafirande på tjejernas förskola.


Alice var ju hemma må-tors men hon fick gå med i tåget när det var uppvisning iallafall.


Dom var såååå söta. Olivia kunde alla sånger. Alice dansade mest och fyllde i med lite "bä bä vita lamm" emellan de andra sångerna   

Hon var nästan lika bred som lång med luciaklänning över overallen.


Fidde och Olivia stannade kvar på glögg och fika, jag tog med mig Alice hem efter "föreställningen".


  


  


  

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards