**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Lind@ - 27 december 2010 20:25



Sen några år tillbaka firar vi med Fiddes mamma & man på annandagen.


Fiddes syskon med familjer är oxå med såklart och tillsammans är vi 16 pers om alla är med.


Brukar vara jättetrevligt och vi får alltid supergod mat - Janne är grym i köket   


Lite julklappsutdelning hanns oxå med och barnen fick ytterligare grejer att ta med hem.


Lina hade fått en locktång i julklapp & hon var så superfin i håret !!! Så vill jag oxå se ut ..


  


  


  



Av Lind@ - 27 december 2010 20:05


Fick ju en parfym i julklapp - men den var inte riktigt min typ ... (fast jag knappt vet vad det är ...)


Men iallafall, i em var jag en sväng på stan och lämnade tillbaka den jag fått och luktade på en massa andra... Alltså, jag blir helt snurrig i skallen !!   


Det finns ju så lite "provrör" att få med hem och testa, alltså det är verkligen uselt tycker jag !!! Parfymer är ju dyra och iallfall jag känner att man måste ha den på i flera timmar innan man känner hur den doftar på just MIG ..

Jag fick två olika på vardera handled och den ena var Versace Versense - med frisk lite citrusdoft. Nu några timmar senare så luktar den fortfarande gott & fräscht. Den andra var nån "blommig" doft, men den luktar alldeles för tantigt ..


  


Fick med mig några prover hem oxå, så dom ska testas dom närmsta dagarna   


Nån annan som har nåt tips ifall jag kör fast och tycker alla luktar bläää ???



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards