**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Lind@ - 2 december 2012 10:45



Redan söndag !! vart tog denna veckan vägen ...


Träning ett par dar, handling och städning en kväll .. I fredags kväll hade jag 3 tjejer från min gamla mammagrupp på besök på kvällen & till småtimmarna :)


Vaknade igår morse med halsont och allmänt hängig (& NEJ det var inte vinet i fredags kväll .. haha..) Har känt mig halvkrasslig sen i onsdags kväll när jag var på StepUp-en, då kändes kroppen "orkeslös".

Så igår startade jag dagen med Ipren & sen rätade det upp sig.


Årets alster hos Sofia blev:


  • Skurna pepparkakor med mandel
  • Lakritsknäck
  • Chokladkolasnittar med pistaschnötter

 

Hem och vända på seneftermiddan och snabbpacka lite till idag.

Sen styrde jag kosan till Mats där bastu och fantastisk lördasmat väntade :)


 

Färsfylld paprika med rotfruktsmos och en gudomlig tomatsås !!!



Jag blir så bortskämd så det är inte klokt (som tack för allt somnade jag till filmen som vi kikade på efter Så Mycket Bättre , haha) Denna gången skyllde jag på att jag sett den innan ;)


Vaknade idag med lite halsont igen, lite hosta och en dos förkylning ...


Mats är ute och jobbar lite med ved mm ... & om en stund  ska vi styra kosan mot Boutiqe GeKås :)

Undar just hur mycket folk det är där idag ??? men det märker vi snart ....

Lite julklappar måste inhandlas och tiden bara rinner ju iväg nu!

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards