**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Lind@ - 13 december 2012 18:33



I em gick årets Luciatåg av stapeln!! i kylan !!! huuuuaaaaa vad kallt det var att stå ute - brrrr


Dom var så fina och sjöng så bra   


 



Själv har jag efter hemkomsten förberett rödbetssallad och inkokt lax inför morrgondagens julknytis med Matklubbsgänget.

NU ska jag ner i förrådet och leta fram min dunkappa och sen ska jag ta en promenad ner till brorsan och kolla hur det går för honom i renoveringsprojektet ...

Av Lind@ - 13 december 2012 18:27


Vi åkte ju till Mats i lördags förmiddag och helgen blev SÅÅÅ bra !!


Okey att det är mycket bestyr med 4 barn (särskilt maten, haha) men dom leker så himla bra och Mats bor ju helt fantastiskt fint!!


Vi var ute, inne, bortbjudna till Mats fina vänner Anna och Pelle och deras barn, ute och inne igen och sen Lussebullebak hos "oss" och sen pepparkaksbak hos Mats föräldrar... Det var 2 trötta barn som somnade i bilen hem i söndags kväll   


Det roligaste var nog när Mats knöt fast snowracern efter 4-hjulingen, jäklar vad det gick   


 


 


 

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards