**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Lind@ - 18 december 2012 20:54



Blev bjuden på en sååååååå härlig överraskning i helgen !!!

Han är allt bra fin min Mats   


Nämligen en resa till Kosta och SPA från lördag till söndag.


Vilket fint hotell   


 


Vi kom dit på em och fick en guidad tur runt hotellet - sen var ombyte och ner i SPA-avdelningen ..

Efter ett par timmar där fick jag gå ifrån och få helkroppsmassage - sååååå skönt!

Är inte bortskämd med massagebehandlingar precis, tror jag bara varit på det en gång tidigare faktiskt ..



På kvällen åt vi  3-rätters i glasbaren och där blev vi sittandes hela kvällen - en drink slank oxå ner:


 


Underbar mat & fantastiska viner !! 

 


 



På söndagen kikade vi runt lite i outletaffärerna och jag kom hem med en mörkblå blus med svarta spetsärmar - kanske nåt för nyår ?


Det var en fantastisk helg summerat på söndan och det här med SPA är nog nåt jag kan vänja mig vid    



Av Lind@ - 18 december 2012 20:46



I fredags kväll vardet dax för julknytiset - i år begav vi oss till Jessica och Ralle i Skillingaryd.


Nästan hela gänget samlat, Emmy var hos mormor och morfar och Andreas fick vara hemma med Lilly som hade feber.


Det dukades upp ett rikigt juste julbord som vi smaskade i oss   


 

Nu är Mats presenterad för hela "gänget" oxå - det har tagit lite tid   


Obligatorisk julklappsutdelning blev det oxå. Jag kammade hem en slickpott från Rice, och vi skrattade åt det för jag fick slickepott i miniformat förra året   

Andreas verkar ha en disktrasefetisch - för han lyckades dra den lotten i år oxå.

Mats fick en julig brödkorg han !!

Kvällens klapp som förde med sig mest skratt var nog Veronicas - hon fick en tub med glidmedel (&hon och Tomas åkte hem först   )


 

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards