**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Lind@ - 16 oktober 2010 12:30


Hade hoppas på åtminstone liiiiite sovmorron idag, men ack nej!

Vid kl 06:00 kommer Olivia in och då väcker hon Alice och sen är det liksom kört ....


Vill knappt skriva mer gnäll om vår sömn, men Alice är ju fortfarande sjuk/krasslig och sover förbaskat dåligt om nätterna ..

Jag och Fidde har turats om två nätter på soffan i veckan, men det blir inte mycket till sömn där heller, inte om jag får tala för mig själv iallafall.


Iallafall. Idag skulle jag vara hos frissan kl 07:30 så jag skulle ändå upp hyffsat tidigt. Testade en ny salong idag. En ung tjej som haft sin salong i 1 år.

Hon verkade jätteduktig och jag kommer dedinitivt gå dit igen. Bokade ny tid till i mitten av dec, så är jag fin lagom till jul :)

Ny toning köpte jag oxå, så lite mörkare blir jag inom kort.

Det roliga är att detta är min "riktiga" hårfärg nuförtiden. Det finns inte tillstymmelse till utväxt nämligen .....

Fick beröm idag för att jag hade välskött hår och hon tyckte jag hade bara kvalité på håret.


  


 


Var ju på PompDeLuxe-klädparty för ett tag sen och köpte så bedårande söta kläder till tjejerna. Samma mönster men Olivia fick tunika/blus & mörkgrå strumpbyxor & Alice fick tröja + byxdress.

Förra helgen var det premiär för kläderna !!


  



Sen kommer här några bilder till som visar det tuffa livet småsyskon lever !!   


  


    

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards