**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Lind@ - 26 oktober 2010 21:09


Jag har ju läääänge prenumererat på Matmagasinet & för ett tag sen tog jag några prov-nummer på Allt Om Mat oxå.


Igår och idag låg nya nummer i brevlådan & jag drömmer mig bort bland alla goa recept. Jag tror bestämt att jag fortsätter prenumerera på båda två ett tag till   


Den superhäftiga kakburken som jag fick av Sofia kommer snart fyllas med mumsiga pepparkakor !!


Förresten - vilka tidningar läser du helst?


  


  

Av Lind@ - 26 oktober 2010 20:50


Igårkväll blev det äntligen ett intensivgympapass - och det är go träningsvärk jag känner idag :)


Startade annars dagen idag med ett besök på Företagshälsan. Gick väl igenom besiktningen utan anmärkning, bara mitt järnvärde som var lite i lägsta laget.

Fick även kollat min lungfunktion eftersom jag många gånger, särskilt vid högintensiv träning, upplever att jag inte kan ta riktigt djupa andetag och får tillräckligt med syre. Jag fick blåsa i nån maskin tre gånger och fick godkänt resultat en gång. Ska få komma tillbaka till en läkare framöver och se om det ev är nån form av ansträngningsastma jag har?


Alice har varit hos mormor idag oxå. Nu är både hostan och förkylningen mycket bättre så imorron blir det förskolan igen.


 


    

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards