**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Lind@ - 24 oktober 2010 13:22



I fredags kväll var Sofia med familj här och firade min födelsedag (som var i mars, hahaha).

Vi skulle ju såklart firat för länge sen men vi har varit krassliga och tiden rinner iväg.


Men i fredags var dom här. Jag fick en superhäftig kakburk. Den får jag väl ha pepparkakor i om ett tag :)


Igår firade vi morfar Dan som fyllde 62 år.

Olivia och jag var nere på stan igår fm och fixade present. Nya kalsingar fick han - Olivia valde :)


God mat fick vi och Alice höll ut ända tills kl 22, sen var det dax att packa in henne i bilen. Olivia sov över (igen) !!


Igår sa Alice "Måffa" för 1:a gången. Innan när vi trimmat på henne så säger hon antingen "Måmå" eller "Näää" när vi frågar om hon kan säga morfar. ;)


  


  


Natten till idag har varit stökig igen. Alice har hostan från helvetet typ & imorron ska hon nog vara hos mormor. Hon kan inte gå till dagis och låta så. Nu måste hon få friska till. Ev för jag vara hemma på tisdag för Fidde skulle iväg på nåt kundbesök.


jaja, vi får se hur det blir.


Nu ska jag ta upp lillhönan som vaknat. Olivia och Fidde är iväg och lägger på vinterdäcken.


BYE!



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards