**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2010

Öronmottagningen

Av Lind@ - 6 oktober 2010 19:20


Ringde öronmottagningen imorse och vi fick en tid redan i eftermiddags.


Så lite tidigare fick jag smita från jobbet idag.


Efter öronkontroll visade det sig att rören satt helt perfekt - så hennes vakna nätter har en annan orsak.


Läkaren kikade i munnen oxå och konstaterade att hennes tandkött var jättesvullet i överkäken - så antagligen är det tänder som spökar både här och på förskolan ...


En lättnad iallafall att veta att rören är okey och att det inte är nåt med öronen på lillfia.


Även om det är tufft på nätterna så får vi väl försöka härda ut på nåt vis, men fy vad tje jag är på att vara vaken mellan 1 & 2 timmar varje natt!


Just nu hade ett ljudisolerat rum varit en bra investering   


 
 
Ingen bild

Anna o Wille

6 oktober 2010 19:51

Så skönt att det inte va nåt strul med öronen igen....nu hoppas vi att dom små tänderna vill titta fram så det går över fort. Ha det gott Kram kram

 
Jessica A

Jessica A

7 oktober 2010 07:53

Så skönt att allt var OK med öronen, en operation till vill ni väl helst slippa antar jag...

Fattar att ni är trötta efter så dåligt med sömn, i måndags efter jobbet la vi oss alla vid åtta och det tog nog en timme innan Judit somnade. Då började R läsa en bok men själv var jag så trött att jag nästan somnade direkt - kl 9!!

Synd att det är så länge till söndagmiddagen, hade varit mysigt att träffa lilla tjatmonstret snart. Till dess har hon väl lärt sig meningar kanske?

Kramis

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lind@ - 8 januari 2019 15:24

Hade barnen fram till Julaftons em då jag körde dom till Fiddes pappa. Mysig julafton som avslutades med att jag & Kees kollade på Tomten är far till alla barnen, hemma hos mamma och pappa. Sallies första jul & det var mest pappret som var intr...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:47


Riktigt mysigt att åka på julbord med familjen. Sallie var på topphumör :) Äter ju alltid på tok för mycket! Meeen det är ju såååå gott ;) ...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:43


Årets julabak var hos Sofia i år! Vi kör ju vartannat år. Blev 4 olika grejer - rätt lagom. Vi hade gärning från 11-17 :) Blev; Polkaknäck Pariservåfflor Biscotti med hasselnöt & choklad Chokladmaränger MUMS MUMS ...

Av Lind@ - 20 november 2018 19:05


  Imorse var det en lite halvkrasslig tjej som vaknade så det fick bli en hemmadag för Alice & mig.   På em ville hon baka... Men kände inte för att dra igång muffins osv så det blev chokladbollar med twist (kaffepulver & lite av min egengjord...

Av Lind@ - 12 november 2018 18:06

I lördags kväll firade vi pappa på Tre liljor! Det bjöds på; - Toast Skagen - Schnitzel med klassiska tillbehör - Tårta till dessert Proppmätt!! Blen en lugn & trevlig kväll med lite släkt & kompisar till pappa & mamma. Tjejerna hade...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards