**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Lind@ - 3 december 2011 10:35


Det blev inte många knop härhemma igårkväll ...


Fidde var iväg med sitt jobb på "Stekafton" på Hotellet och jag & barnen var således hemma själva.


Det blev Pannkakor med glass och sylt till kvällsmat vilket barnen var VÄLDIGT NÖJDA MED! Dom hade nog kunnat äta det varannan dag ungefär  


Sen blev det lite mys i soffan. Det allra svåraste är att få tyst på Alice så man överhuvudtaget kan höra nåt som sägs. Olivia blir helt vansinnig när Alice pladdrar på .... "ALICE NU ÄR DU TYST"! ekade många ggr under kvällen !!!


Själv såg jag början av Idol .... men det var nog inte många minuter... Vaknade däremot till sen och såg både nyheter och röstningen på Idol + sammandraget av alla låtarna så det kändes inte som jag missat så mycket faktiskt - bra taktik va ??   

Har inte direkt följt Idol denna säsongen  - tycker dom varit rätt kass dom som varit med. Men det klart, dom är ju väldigt unga dom som är med & tar man det i beaktande så är dom ju väldigt duktiga .. Men jag har helt enkelt inte fastnat för nån ....


Lite sovmorron idag, Olivia vaknade kl 7 och Alice 5 minter efter typ ... då var det ju kört. Olivia kan man alltid lura kvar i sängen ett litet tag, men Alice, no chance!


Strax ska vi tjejer till frisören och bli snygga!! Alice sa till mig vid frukosten innan att : "När du blir liten, DÅ kan du sitta i plyplanet (flygplanet hos frissan menar hon)"... hahaha, hon är go den lilla busan!


Ikväll är det min tur att få komma ut och roa mig på egen hand! Ska till goa Mia i Lagan och sen blir det utgång i Ljungby. Har fått med mig brorsan oxå så det blir väl antagligen lite förfest hos Tommy (Mias brorsa) i Ljungby innan vi gör stan osäker! Rapport om det imorgon ... antagligen sent för det lär väl bli en förlorad dag imon   





Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards