**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Lind@ - 30 december 2011 19:13


Blev ju lite jobbat och lite hemma denna veckan & nu har jag/vi precis nyss satt i mig Kalops (som jag gjorde häromdagen) + ett glas av rödvinet som jag fick av mina "goa gubbar"   


 

Two Oceans Cabernet Sauvignon Merlot (nr 5069) (63kr)


Faktiskt riktigt gott !!


Strax har jag tänkt spana in Halv Åtta Hos Mig där det var roliga par denna veckan. Är väldigt sällan det är såpass lugnt härhemma vid den tiden så jag kan kolla på det utan att skrika mig hes att alla ska vara tysta! Nån som känner igen sig? Nähä ?? Bara hos oss det är mer eller mindre världskrig typ varje kväll ??   

Olivia är inne hos grannarna och Alice i badet med Fidde så dom får gärna bada lääääänge   


Iallafall - har tänkt mig att dricka minst ett glas till och ta några ostbågar så luktar jag fantastiskt sen   

Fasen, jag har nästan lust att snurra till det lite - inte likt mig, men just nu är det mycket som inte är likt mig   


Imorron är det nyårsafton och det blir party med Fiddes systrar med familjer! kanske ska vänta med snurret till dess ??


HUR/VART FIRAR DU NYÅR ??



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards