**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Lind@ - 5 december 2011 20:28


Jag som alltid brukar baka både pepparkakor och lussebullar inser nu att - JAG LIGGER HELT ÅTHELSIKE EFTER I TIDSSCHEMAT !! Bakade ju några bullar för ett tag sen som var saffran i så dom får duga. Bullar som bullar  

Men vi fikar ju ändå knappt nuförtiden, så det gör inte så mycket... 


Men ärligt så försöker jag att inte hetsa upp mig över det! Jag får bara inse att ibland får vissa grejer stryka på foten när det är full rulle - särskilt på helgerna!


Till helgen så ska jag ha mina gamla jobbarkompisar här på mat på fredag kväll, sen på lördag är det dax för mitt och Sofias årliga julbak, på lördagkvällen är det glöggfest inne hos våra grannar & på söndag julbord med mina föräldrar ... Så det lär vara fullt upp! och så ska jag hinna ner till stan nån dag och kika efter några julklappar oxå ... lite ångest får jag allt!


Hur ligger DU till med julschemat ??


Hade planerat en löparrunda idag, men i denna halka ställde jag in!  


Måste köpa broddar först ..


Blev att fixa lite ärenden istället, hämtade bla Olivias OnePiece så nu är den hos mormor och morfar för inslagning.. 


Lägger mig nog snart .. har en rätt intressant bok som ligger jämte sängen   



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards