**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Lind@ - 27 december 2011 20:28


Igår blev det en 50 minuters runda och ikväll powerwalkade jag den där 8 km-rundan som jag brukar springa, det tog 1h 5 min ... och då gick jag fort !!!


Har lite "ny" musik i min Ipod så íkväll gick det lätt. Har inte använt den på länge då Fidde råkade få in Takida och det var ju helt värdelöst & gick inte springa till, så nu har jag haft radion på mobilen ett bra tag..


Bla Jill Johnson, Abba & Sara Lövgren lyssnade jag på ikväll - är det nån av er som kommer ihåg henne? Tror hon var med i Fame Factory på 3-an för länge sen. Faktiskt riktigt tänkvärda texter och jag gillar henne skarpt fortfarande. 


Barnen blev hämtade av mormor och morfar ikväll, dom ska sova över inatt och vara där imorgon. Därav det långa träningspasset och Fidde som har köpt gymkort drog dit bort och tränade.


Råkade få på ett asäckligt program som gick på 5-an - Våra pinsamma kroppar eller nåt i den stilen heter det - nä fy fan vad vidriga grejer jag såg under dom minutrarna som jag hade det på .... bläääää!


Får nog bli lite läsning nu ikväll känns det som.

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards