**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Lind@ - 26 december 2011 16:22


Tänk - 7 år har det gått sen Tsunamin svepte in över Khao Lak och den Thailändska västkusten !


Det känns så overkligt att jag var med där i allt det hemska... jag ska erkänna att jag tänker inte på det särskilt ofta nuförtiden, men när jag gör det så värker det i hela mig...


En av dom mest känslosamma ögonblicken i mitt liv är när jag/vi efter ett dygn äntligen har fått tag på telefon och ska ringa hem till mina föräldrar. På tredje försöket med darrande händer äntligen får landsnummer, riktnummer & telefonnumret rätt och hör signaler gå fram ..... Hör pappa svara och jag säger: "Pappa, det är Linda, jag lever (&Fidde oxå) " för att sen höra mammas gråt av glädje i bakgrunden.

Jag gråter varenda gång jag tänker på just den händelsen .... till och med nu 7 år efter..


      



Av Lind@ - 26 december 2011 14:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lind@ - 26 december 2011 10:40


Var med mina päron på bio igårkväll - dom skulle se den nya Stig Helmer Story & då hängde jag på ....


Men ärligt - det var HELT KASS !!! alltså, det var nog bland det sämsta jag sett - EVER !!!


Så släng inte pengar på den !!!!

Av Lind@ - 26 december 2011 10:37


Blev en löprunda igår förmiddag - tog den "vanliga" rundan ner runt stan. Hade Fiddes IPhone igår så jag kunde få lite snittider, låg på ca 6,15 i snitt/km... så jag springer inte med nån racerfart precis.


Skönt att röra på sig iallafall  


Idag får det nog bli en långprommis i eftermiddag - är ju riktigt soligt ute nu !! 

Av Lind@ - 26 december 2011 10:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards