**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Lind@ - 4 december 2011 20:27


Igårkväll var det äntligen dax att besöka bästa finaste Mia i Lagan och få ut och partaja i hennes hemtrakter Ljungby !!


Förr om åren var vi ju radarparet som svängde våra lurviga alltsomoftast på Garvaren och hon är den jag utan tvekan har haft mest roligt med EVER !!


Tidigare i veckan bjöd vi in oss till Tommy (Mias brorsa) som har lght i Ljungby. Jag fick med mig Daniel oxå. Riktigt nice att få lite egentid med brorsan faktiskt, det är inte så ofta vi kan prata om allt och inget och prata om livets lite svårare ämnen. 


Vi tog det förhållandevis lugnt igår faktiskt... Mia tyckte ju att vi skulle dra direkt till baren när vi kommit in på Terazza, men "förståndiga" jag tyckte vi skulle vänta & sen blev det inte mer dricka shoppat! Väldigt skönt idag kan jag meddela..


Det blev rätt många varv till dansgolvet så fötterna ömmade lite när det var dax för hemgång...


Håkan var juste och kom in och hämtade oss och innan vi för hem så fick det bli en kebabrulle från Adonis som vi slafsade i oss när vi kom hem - MUMS !!


Jag och Mia konstaterade att jag nog inte varit och sovit över där sen inann jag fick barn - katastrof or what!?? Vi brukar ju iofs försöka då till en utekväll i Halmstad om somrarna, men i år blev det inget pga lite omständigheter ..


Men nästa sommar - då jäklar !!  


Blev ny top igår och sen hade jag ju varit hos frissan på dan (men där förbaskade blåsten lyckades ju halvt fördärva den stylade frillan..) & så lite mer smink än vanligt! Sen var jag redo för party !! 


 





Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards