**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Lind@ - 7 november 2009 13:56



Lite kul att jämföra systrarna i deras olika åldersstadie.


Här ett 10månaders-kollage:


  

Av Lind@ - 7 november 2009 13:38



Idag var det massa jippon på stans bibliotek!


Teater, ansiktsmålning, prova utklädningskläder, musik, pyssel mm mm ...


Vi var där en sväng bland en hel massa andra folk!


Det är första året dom ordnar detta och det var anstormning så hoppas det blir fortsättning nästa år :)


Olivia testade lite olika utstyrslar:


  

Av Lind@ - 7 november 2009 13:32


Ja färgen häromdagen blev ju sådär, så imorse for jag iväg och köpte ny !!!


Pernilla Wahlgren såg ju grymt snygg ut i håret på bilden - så den sorten blev det efter mycket velande --- ska jag ta den mörka, eller lite ljusare, eller den mörka, eller nja den kanske blir asmörk, tar nog den ljusare ... NÄ va f-n, jag tar den mörka - det får bära eller brista!


Så nu ser jag ut såhär (& är faktiskt rätt nöjd även om det är ovant) :


  


Fidde kallar mig för Carolina Gynning !!! hahaha

Han tycker hårfärgen ser ut som hennes... en "ny" flickvän fick han iallafall imorse ..






Av Lind@ - 7 november 2009 13:27


Alice har hunnit fylla 10 månader i veckan och det känns helt ofattbart ....


Tänk - snart är hon 1 år!


Hon hasar sig fram rätt fort nu och ska ställa sig upp mot allt hon kommer åt. För det mesta går det bra, men ibland blir det fall rakt bakåt med gallskrik som följd :(


Men hon kämpar på och försöker så fort hon får chansen igen ...


Hon kan klappa händerna nu och vinka på uppmaning & frågar jag henne om "Alice kan busa" så skakar hon järnet på huvvet fram och tillbaka - hihi !!


Vi försöker få henne att äta små smörgåsbitar men hon bara puttar ifrån eller pustar & kniper igen läpparna den lilla skitungen !! :)

Rån och majskrokar kan hon äta, men bröd - NÄ TACK !! Hihi  

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards