**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Lind@ - 15 november 2009 15:38


Kom iväg en runda i em MEN det var nog bland det jobbigaste passet jag varit med om!


Kändes helt okey i början, men sen på andra varvet av rundan när typ hälften var kvar så vete 17 vad som hände!


Det var som att gå in i en vägg & jag trodde på allvar att jag skylle spy där i spåret - det var riktigt nära! Läskigt!


Men jag liksom vägrar ju ge mig så jag sprang hela vägen hem av ren tjurighet .... Hade tänkt försöka springa 3 varv idag (typ 7,5km) men det var ju bara att lägga ner iom illamåendet :(


Rätt missnöjd idag faktiskt!

Av Lind@ - 15 november 2009 09:32



Vi var bjudna till våra grannar Jessica & Micke (+Alex&Nova) igårkväll & det bjöds på mumsig mat och en del vin slank ner oxå :)


Tror aldrig att Olivia varit vaken så länge som hon var igår (knappt Alice heller) & jag har definitivt inte varit uppe till midnatt på lääänge !!


Fidde tog iofs morronen idag oxå så jag & Olivia fick ligga till halv 9-snåret, men åååååh vad jag hade velat ligga kvar ännu längre ....


Om några år kanske ?! när Alice blivit så självgående som Olivia är nu .... :)



Av Lind@ - 15 november 2009 09:27


Prenumererar på Iform nu och för några nummer sen så var kunde jag läsa på framsidan "Behåll löparformen utan att springa ett enda steg" - herregud, det lät ju fantastiskt :)

Jag såg framför mig ingen träning alls ... hihi - riktigt så bra var det inte !!


Så häromkvällen gjorde jag 8 övningar härhemma, inne. Det såg inte mycket ut för världen på pappret men vissa övningar skulle utföras under 1 minut & man hinner rätt många ... :) + att programmet skulle utföras 2ggr.


Känns i hela kroppen och det är ju en skön känsla med träningsvärk :)


Löpningen ger ju ingen träningsvärk nu när benen vant sig.


Idag är jag sugen på en runda igen :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards