**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Lind@ - 23 november 2009 11:44


Ännu en regnig dag här hos oss ... Alice och jag trotsade vädret och gav oss iväg på promenad ner till stan för att inhandla en julklapp och sen blev det en sväng in på biblioteket oxå. Min favvotidning "Topp&Hälsa" fanns inte inne, eller iaf inte dom senaste nummerna, så jag fick låna lite annat ist. Gick lika bra det, så nu har jag lite kvällslektyr :)

Inredning och hälsa & om jag hinner så plöjer jag nog några nummer av "Gör det själv" som jag lånat till Fidde !!


Natten här har varit lite kämpig. Alice grejar här på nätterna och inatt vid kl 4 så var hon superledsen. Jag var uppe och gjorde välling och sen var det LÖGN att jag kunde somna om. Hade superont i ryggen oxå för jag hade legat i mitten pga att Olivia kom in till oss inatt (som hon ofta gör nu). Så vid 05,30 var hon superledsen igen - då var det bajsblöja ... och sen var hon ju inte så intresserad av att somna om & jag var ett trötthetsvrak! Fidde gick upp med henne vid kl 6 & nu har han gått och lagt sig för att vila eftersom han jobbar kvällen denna veckan ...

Sömn är ju superviktigt & just nu måste vi prioritera det för att orka ...


Denna veckan är det tänkt att vi ska ta sprutan, får se om det finns tillräckligt ??


Hur gör ni därute - vaccination  eller inte ??

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards