**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Lind@ - 17 november 2009 16:14



Idag var det mammagruppsträff igen. Besöken på BVC är slut så nu träffas vi hemma hos varann istället.


Trevligare och barnen kan underhålla sig lite mera.


Det blev besök hos Emma & Hilda (igen )för Rimas pojk Petrus var sjuk så dit kunde vi inte komma.

Med på träffen var även en jobbarkompis till Emma & tillika en av våra närmsta grannar som har en liten tjej som är några veckor äldre än Alice. Det var kul att se den lilla tösen oxå :)


Alice lyckades somna i vagnen på vägen dit och sov drygt en timme, så jag hann fika och smaska i mig i fred :)


Annars vet jag inte vart dagen tagit vägen, men det har gått i ett kör sen strax efter 6 imorse ...


Som en vanlig dag alltså ;)


Snart är det dax för Olivia att gå på redskapsgymnastiken & jag hänger med dit och assisterar litegranna.


Fidde får va hemma med lillan och ha maten klar när vi dundrar in sen ;)



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards