**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Lind@ - 10 november 2009 20:43



Vad i helsike är det med bloggen, den visas helt konstigt och färger och hela skiten är helt fel !!!


Kvittar hur jag försöker ändra så blir det hellustigt !!! Usch vad sur jag är nu!!! Får kolla mer på det imorron ..


Finns massa fler funktioner nu än innan och det är superrörigt att få till vettiga färger mm mm ... blääää

Av Lind@ - 10 november 2009 20:12


Här är fullt upp så bloggandet får komma i sista hand ..


Nu sover barnen efter en intensiv em/kväll.


På tisdagar har ju Olivia sin redskapsgymnastik och när Fidde jobbar kvällen är det alltid rätt körigt.


Det börjar ju vid kl 17 och sen är vi inte hemma förräns lite efter 18 & då ska Olivia duscha, Alice skall ha sin kvällsmat och VI ska ha kvällsmat & helst ska allt detta ske samtidigt :)

Behöver jag säga att humöret på ungarna inte direkt är på topp heller vid denna tiden...

En himla tur att dom är mina älsklingsungar :)


Men när dom väl somnat brukar jag vara rätt nöjd!


Har fullt upp med Alice annars. Hon reser sig mot det mesta nu och tron på vad hon anser sig klara av är något högre än vad verkligheten är !!! Idag har det nog blivit 3 plakata bakåtfall - som tur är på trägolvet och inte klinkern ... Så fort jag vänder ryggen till så finner jag henne ståendes mot nånting ...

Lilla skruttunge :)


Blir nog tidig sänggång idag (oxå) ... Alice hostar mycket på nätterna fortfarande (undrar hur länge hon kan gå med hosta utan att vi ringer sjukan igen ???) & så får hon rejäla gråt/skrikattacker emellanåt. Inatt fick Fidde ta upp henne när han kom hem vid 12 för då skrek hon så jag trodde taket skulle lyfta  ...


Go´kväll !!



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards