**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Lind@ - 20 november 2009 14:36



Idag har det verkligen gått i ett kör! Först nu har jag tid att trycka igång datorn :)


Alice är ju förkyld igen och med det en massa gnäll som följd och vägran att sova oxå. Typ 20 minuter har hon sovit hittils idag och det är på TOK för lite ... & nu ställer hon sig bara upp i sängen och skriker så fort man lägger henne där, inte alls särskilt kul :(


Olivia är ute och leker med sin kompis Alex. Hoppas bara inte dom hittar på hyss nu ...! Jag litar inte riktigt på dom där två, hihi ...


Har under dagen lyckats baka havrekakor och har två limpor på jäsning nu. Brödet börjar tryta så det var dax att baka lite nytt.

Har många gånger tänkt ge mig på att baka bagels, såna där runda med hål i som man först kokar innan man gräddar i ugnen. Får se om det kan bli av snart?


Nu hänger det en tös i mina brallor och ljudnivån är allt annat än behaglig ...


So long !!

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards