**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Lind@ - 12 oktober 2011 19:45



Av Lind@ - 12 oktober 2011 19:28


Fidde fick ett ryck innan och har nyss bakat sitt livs första sockerkaka !!


Det var rena grekiskan med receptet tydligen och en smörad och bröad form - där tog det tvärstopp !!


Blev rätt irriterad faktiskt, men det klart, som Fidde sa - hade jag gått lös på alla verktyg i garaget så hade jag nog behövt rätt mycket hjälp  


Nu är den klar och det smakar visst som pannkakor säger han!!! HAHAHAHAHAHA jag tror jag smäller av !!  


Jag ska snart testa oxå, han skryter som bäst med att den är sååååå porös och FIN   


NU håller jag på att garva ihjäl mig - Olivia tycker att det smakar som scones HAHAHAHHAHAHA


Alice puttar sin bit över bordet och säger: Vill inte ha den! A illar inte sån - blääääk


Jag tycker oxå att det var lite pannkaksvarning och lite kompakt konstistens.. fast rätt god. ändå.


Ny skyller han på min farmors gamla recept - för att det inte blev som han trodde .....


Kanske blir ett nytt försök imorgon   

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards