**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 16 oktober 2011

ONT

Av Lind@ - 16 oktober 2011 11:13

Inte blir det bättre - ännu iallafall ....


Igårkväll tog jag en stark värktablett som jag fått av en granne, det var vid 22:30

Trodde nog att den skulle hålla värken borta hela natten, men såfasen heller ...


Vaknade kl 4 och hade ont som sjutton !!! Låg till halv 5 och sen var jag tvungen att ta Ipren... Kanske inte det bästa att blanda värktabletter, men jag får panik av sån där sprängande värk. Var vaken mella 4-6 imorse, jättekul!


Har bestämt mig för att käka värktabletter idag oxå och ringa tandläkaren imorron om det inte är bättre ...


Dom enda härhemma som nog tycker lite synd om mig är barnen ... skönt att dom iallafall supportar mig lite   


Uppdatering:

Ringde jouren idag iallafall, mest pga att jag inte har nån känsel i halva tungan. Det verkade ju inte vara nån tvekan att det är en nerv som dom kommit åt. Däremot är det väldigt osäkert hur lång tid det tar innan känseln kommer tillbaka ... I vissa fall, även om det är väldigt ovanligt, så är detta bestående .... Herregud, nu blir jag jätteorolig. Men det är ju bara att vänta ....

Ska nog ringa Värnamo imorgon och be dom kolla..


Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards