**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Lind@ - 20 oktober 2011 19:23


Efter samtal med tandläkaren i Vmo idag så har jag fått en akutremiss till Jönköping imorgon förmiddag ...


Det kan inte vara normalt med sånhär smärta 1 vecka efter operation !!?


Jag äter full dos Citodon och Kåvepenin och det är inte nåt bättre ..


Har jobbat idag och det skingrar ju tankarna lite, men att jobba med sån värk var inget vidare, har nog aldrig haft så ont i nån kroppsdel innan och varit på jobbet ... Iofs hjälper det ju inte att va hemma heller känner jag. Den enda skillnaden är att det går ta sig en tupplur på soffan när tröttheten efter tabletterna sätter in.

Av Lind@ - 20 oktober 2011 19:11


Idag var det dax för utvecklingssamtal för Olivia.


Igårkväll fyllde vi i ett formulär tillsammans med div frågor.


Det blev en del fniss (inombords) när detta skulle fyllas i ... det är så härligt med barn och deras svar !!


 

Det jag skrattade gott åt var meningen: Jag är bra på .. Då säger jag till Olivia att det blir ju inte lätt för det är ju så mycket du är bra på och Jaa, mamma jag är ju bra på jättemycket grejer säger hon och vet inte vad hon ska välja, men rätt som det är så säger hon öppna geléburkar - det är jag bra på!  (vad jag vet har hon adrig öppnat en geléburk... men det kom fram när jag pratade med mamma att hon visst hade öppnat en burk där förra veckan.. så en gång räckte  


Sen meningen Jag vill lära mig... (& såklart tänkte ju jag på nåt som har med skolan att göra ....), vilket inte Olivia gjorde.. utan hon svarade direkt stå på händerna!

Jag försökte säga att det kanske var nåt i skolan dom menade, men näää hur hon än funderade så kunde hon inte komma på nåt, så det blev stå på händerna   


Goa unge   

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards