**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Lind@ - 18 oktober 2011 12:08


Det här med att vara hemma och va sjuk är inte min melodi ... men en pratstund med en kompis innan piggade upp mig lite   


Sitter fortfarande i pyjamas och har asflötigt hår & är osminkad. Sluskvarning alltså, men rätt gött ändå att bara få se lika risig ut som jag känner mig i munnen...


Är ju liiiiite liiiite rastlös nu så imorse bakade jag ett långpannebröd, det kräver ju minsta möjliga arbetsinsats iofs. Bara att blanda ihop degen, maskinen knådar, sen jäser det, jag häver ut det på plåten & plattar ut, det jäser igen, in i ugnen och sen klart  


 


När ligan kommer hem i em så får dom dagsfärska frallor, det brukar dom gilla. 


Märker ni vad jag hinner blogga oxå när det inte är jobb hela dagarna - skriva om såna här helt meningslösa saker ...   


Några bilder på barnen kan jag ju bjuda på oxå:


   

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards