**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Lind@ - 7 oktober 2009 12:33



Idag har nog startskottet gått tror jag!


Alice har ju VELAT ta sig framåt ett bra tag & imorse liksom kryp/hasade hon sig flera meter på rumpan, fram till bordet där Olivia och jag satt och käkade frukost.


I högsta hugg fick jag ju hämta videokameran och filma henne, såna framsteg måste ju bara dokumenteras !!


Så nu är det väl slut på dom lugna stunderna antar jag .. Nu blir det nog mer passa, särskilt så hon inte får tag på några smågrejer som Olivia är duktig på att sprida vida omkring sig !! :)


Det som är positivt med detta är väl att det förhoppningsvis blir en nöjdare tjej vi kommer att ha omkring oss, för det blir rätt mycket frustrationsgnäll när hon VILL framåt MEN inte lyckas !!

Av Lind@ - 7 oktober 2009 09:58


Alice vaknade vid halv 6 imorse och hade bajsat, men Fidde hade som tur var inte hunnit åka så han bytte på henne och la henne igen & FATTA - hon somnade OM efter ett tag !!! Olivia ville kolla på Bolibompa vid lite innan 6, men det avstyrde jag och här kommer FATTA nr 2 !!! Hon lyckades oxå somna OM !!!


& JAG lyckades oxå somna in igen och fick sova till 08:15 !!! Jag kände mig riktigt utvilad när jag klev upp .... ja den här dagen kunde inte fått en bättre start. Båda kidzen är på gott humör hittils, solen skiner och strax knallar vi till Biblioteket för att låna lite böcker :)


Det är inte mycket som behövs för att glädja en småbarnsmamma nuförtiden - EN sovmorron till strax efter 8 när det varit några sena kvällar (pga tvättstugeprojektet) - & jag är HAPPY !!!



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards