**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Lind@ - 14 oktober 2009 16:48



Idag på fm har jag haft mammagruppen här: 5 vuxna, 5 bebisar & 3 syskon !!


Hua vad det var som en kraftig TROMB hade dragit fram när dom gick efter dryga 2 timmar - hahaha !!


Det blev oxå väldigt TYST på samma gång ;) 


Dom är så goa och mysiga så jag är GLAD att jag hamnade med just dom tjejerna :)


Olivia är hos mormor i em och Alice och jag har varit på biblioteket och hämtat biljetter till en förställning för barn mellan 3-7 år som är den 28 okt.

Musikteaterföreställning
Häng med på en härlig stund av sång, dans, rim och ramsande!
Vi får möta Krakel Spektakel, Herr Gurka, Petronella från Plaskeby, Filip Glad och många fler av Lennart Hellsings härliga figurer.
För barn från 3-7 år
Vråens Bibliotek den 27 oktober kl 10.00
Stadsbiblioteket den 28 oktober kl 10.00 samt 13.00
Fri entré men begränsat antal platser. Biljetter kan hämtas på respektive bibliotek från och med 14/10.


En av tjejerna i mammagruppen hade tagit en broschyr åt mig på Underbara-barn-mässan som var för några helgen sen. Det var nya svenskdesignade åkpåsar som heter "Buppa" & döm om min förvåning innan när jag letade efter nätshop som säljer såna - då hittar jag www.busloppan.se som har 30% rabatt nu ...

Så en blommig härlig åkpåse är hem"klickad" idag - Alice kommer få åka lyxigt som den prinsessa hon är ;)

Det är ju inte mycket vi kostat på den lilla trollungen, så EN ny grej kan hon ju faktiskt få !!


Hon rör sig för övrigt jättemycket nu! Det fullkomligt exploderade & nu sitter hon fastkilad under bord och stolar och lite varstans mest hela tiden !!! + att hon kryper till soffbordet ideligen och ska STÅ UPP ! Vilket hos lyckas med det oxå !! Me not like :(


  

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards