**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Lind@ - 25 oktober 2009 15:33



Nu vid fikat satt vi och pratade och Olivia kom in på Alice dop & då märker man att hon vet inte riktigt vad det är han kallas som hällde vattnet på huvudet så hon benämner honom helt sonika - döpgubbe.


Vi fick oss ett gott skratt !!!

Av Lind@ - 25 oktober 2009 10:10



Det var nästan att det inte blev nåt partaj igår ....


Alice var mycket sämre sent igår em/kväll och vi ringde barnakuten i Jönköping för säkerhets skull.


Eftersom hon "bara" hade 38,6 och äter och dricker så fick vi inte komma .... Ge alvedon hela natten var rådet vi fick! ...


Det var med olustig känsla jag gjorde mig iordning för festen ... men eftersom vi ändå inte skulle få komma förrän idag OM hon blir ännu sämre så kunde jag ju inte göra mycket hemma ändå.


Hos Emelie var det fullt med tjejer och 6-partyt innehöll massor med fniss när hon demonstrerade än det ena än det andra !!


Vid 23tiden drog vi mot Harrys och var i valet och kvalet om vi skulle gå in för det var typ 100 pers där inne - alla andra var tydligen på nån oktoberfest på Gästgivargården ..

Lina övertalde iallafall oss så vi betalade och traskade in på Harrys & det var en jädrans tur det !!!


Dansade nästan konstant i typ 2 timmar - helt svettig var jag!


Det kom massor med folk och när jag lämnade vid halv 2 så var det fullt ös !


Kändes dock bra att få tag i taxi direkt och komma hem välbehållen :)


Efter lite nattamat var jag ju tvungen att väcka Fidde och dra lite om kvällen ... :)


Sen somnade jag som en stock !!


Idag är jag faktiskt superpigg och har frostat av frysen nu på morronen !!


Alice status är väl inte sämre än igår, men det är en sjuk tjej vi har ...


Ännu en innedag idag ... ska nog surfa lite efter nån go kycklinggryta tror jag ...



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards