**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Lind@ - 18 oktober 2009 16:50



Fidde hade 2 kollegor här på förfest igår & efter det begav dom sig iväg till Harrys !!


En bakis sambo har jag idag ... sådär kul!


Inte mycket händer här idag kan jag säga.


Natten för min del var katastrof! La mig vid halv 11 snåret, Alice vaknade halv 1 & sen var jag vaken till typ 3 inatt. Hon var så ledsen och jag fick vagga henne till sömns många gånger ... Sen vaknade hon 05:45 och var pigg och viftade som en tok när jag kom in .. Så då började dagen! & jag var helt OFF ..


Tog med mig barnen ut på förmiddan på promenad så Fidde fick sova lite i lugn och ro .. Vid 11-tiden gick han upp & då gick jag och la mig & sov drygt 1 timme, vilket var otroligt behövligt ..

Sen var det redan eftermiddag och middag skulle fixas.


Blev en runda till ut i em - hela la familja faktiskt. Lite lekplatsbesök så Olivia fick busa och Alice gungade, vilket hon gillar jättemycket :)


  


Snart ska jag iväg till en gammal kollega på "Ljusparty". Nåt nytt - ska bli kul att se vad det är för grejer :)


I och med det slipper jag nattningen - bara det känns skönt just nu !! Barnen har verkligen en tendens att både GE massor av energi, men oxå TA massor av energi - hahaha ...


Kanske att det blir ett skumbad ikväll - är lite frusen nu känner jag ...



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards