**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Lind@ - 9 oktober 2009 14:08



Det är en trött mamma idag oxå ...


Dagen igår var tuff - Alice har antagligen ont i munnen (ser ut som ett blåmärke i tandköttet där övre framtanden ska komma ut...) & var gnällig till tusen !! Riktigt riktigt eländigt .. & det är ju så synd om henne så det är inte klokt ..


Tjejkvällen på kvällen hos Anne var ett välbehövligt avbrott från hemmet. Just igår var det guld att få lämna hemmet i kvällskaoset och bara få vara vuxen ett tag & få sitta till dukat bord och kunna äta i lugn och ro :)


Goda toast med en kräftröra fick vi till förrätt. Sen en Tacolasagne till huvudrätt och en smarrig Cheesecake till dessert ;)


Kom hem mycket nöjd och belåten och stupade i säng !!


Natten har varit hyffsad, men jag är ändå som en zombie idag och försökte stjäla till mig lite vila innan när alice somnade och Olivia kikade på film ... men Olivia har ju tusen frågor och det är toabesök mm mm under tiden jag försökte vila, så vila med kvalite kan jag inte säga att det blev ...


Nu har jag bryggt dagens första kopp kaffe och ska se om det hjälper ..


Fidde kommer snart hem och då får vi se vilket skick han är i ... men han hade lagt sig innan 10 igårkväll iallafall ...


Ikväll blir det Idol (för det är väl idag?!) & fredagsmys - lite vin kan nog oxå slinka ner ;)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards