**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under oktober 2009

Av Lind@ - 4 oktober 2009 19:15



Vår underbara Alice fyllde 9 månader igår & såhär go är hon !!


Hon kan hasa litelitegranna på rumpan nu och tränar på det HELA tiden när hon är på golvet - jättekul att studera henne !!



  

Av Lind@ - 2 oktober 2009 18:24



Här är det High Life på Olivia och fredagspopcornen brann precis inne !!! Så ni kan ju ana vilket lipande och skrålande det är nu när fredagskäket skall intas !!!


Skål !!

Av Lind@ - 2 oktober 2009 14:24

 Idag har jag haft mina goa kompisar Anna (med Wille) & Jessica (med Judit) på besök. Sofia och Emmy skulle oxå kommit men Sofia kände sig förkyld så dom stannade hemma.


Vi gick en förmiddagspromenad och ALLA bebisarna sov som grisar :)  


Sen hade jag bakat en ny typ av äppelkaka med smör,socker&kanelstekta äpplen som blandades i sockerkakssmet - den var faktiskt god så den gör jag nog igen. Havrekakorna som jag bakade häromdagen slank oxå ner ...


Wille och Alice är nu lika stora fast det skiljer 5 månader på dom !! & Judit ligger såklart efter, hon vägde nu 3200gram - den lilla sötnosen :)





Av Lind@ - 1 oktober 2009 20:46



Igår var en så pissig dag så jag orkade inte ens skriva det! Typ inget gick som planerat och ungarna var som tokiga och lite till & jag var på ett sånt uruselt humör ! Nä jag drar ett streck över den dan. Punkt.


Idag har det varit BÄTTRE !! som tur är, men det startade rätt grinigt imorse så jag bara såg ju hela denna dan bli lika hemsk som den igår .. Men det rätade upp sig ..


Vid halv 10 snåret åkte jag och hämtade en annan mamma och hennes pojk (som är med i samma mammagrupp), sen åkte vi till A-S i Kärda och hade mammagruppsfika :)


3 jättegulliga tjejer har jag träffat och vi har supertrevligt ihop. Om två veckor kommer dom till mig.


I eftermiddag har vi besökt mormor. Kunde åka ifrån en snabbis och snabbhandla litegranna - mjölk och frukt vet jag inte hur mycket vi gör av med här i vår familj?!


Nu hade jag tänkt engagera mig i Idol & inser att det visst är slut om 2 minuter !! jaja, jag har ju haft det på lite i bakgrunden iallafall .. :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards