**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Lind@ - 12 december 2009 13:53


Olivia och jag startade efter frukost och göra wienernougat. Det var premiär!! Blev inspirerad av Monica (som har Monicas mat). Vi har provsmakat nu i em & dom blev verkligen kanongoda :)

Får se hur länge dom räcker... jag känner på mig att jag nog kommer nalla en och annan under dagarna som kommer ;)


  


Sen har jag gjort julköttbullar (efter recept från senaste Buffé) idag oxå. Det var med dijonsenap och kryddpeppar i & dom blev oxå super :)

Så nu när jag vet hur dom blev så ska jag göra en omgång till, fast inte idag.


Fidde grejar ute - han vill (mer än jag) ha utebelysning i trädet på framsidan & då ska det dras kablar, plockas bort plattor, borras i plattorna mm ... Sen har min snälla kusin Fredrik som är elektriker lovat att komma hit och koppla in det. Verkligen juste.


Jag skulle behöva en taktikvila innan kvällens bravader känner jag - får se om det hinns med ?!


  



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards