**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 24 december 2009

Av Lind@ - 24 december 2009 10:08


Jag behöver väl knappt nämna hur natten varit - men jag har sovit inne hos Olivia pga hennes hosta. Hon vaknade vid midnatt och grät och hostade som en tok! Och hon ville att jag skulle sova jämte henne - och det gjorde jag ju såklart. Men det inte direkt nån skönhetssömn ..... ja ni förstår!


Så morronen gå i slow motion kan man säga.....


Vid kl 5 var Olivia täppt och ville ha näsdroppar. Under tiden jag smet ut i tvättstugan kom ju hon på - HAR TOMTEN VARIT HÄR ???


Ut i hallen gick hon och vad låg där .... om inte 3 paket ... och då gick det ju inte hejda öppning. Så 1 paket fick hon öppna .... Hon var ju helt uppspelt sen så så mycket sömn blev det inte till efter 6 då båda barnen tyckte att dagen börjat :)


Tomten hade kommit med nya tuschpennor, en ny vinteroverall och en bok om Kråke. Alice fick en ny pyjamas :) FAst hon gillade pappret mest !!


    



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards