**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Lind@ - 19 december 2009 16:54

Jag är extremt frusen om mina fötter. Lider verkligen av att vara ute när det börjar närma sig nollgradigt, även att jag har kängor med fårskinn inuti.. Det skulle inte förvåna mig om jag förfrös fötterna när jag inte så gammal spenderade mångamånga timmar i stallet i ridstövlar!


Igår surfade jag runt efter värmesulor och hittade lite olika varianter. Fidde har haft en variant i sina pjäxor förr där man har en värmeslinga i sulan som är kopplat till ett batteri. Det är absolut nåt jag kan tänka mig. Men sen hittade jag ett par strumpor (!!) med värmeslinga framme vid tårna (på outnet.se)

Dom kostade 179kr och det tyckte jag var lagom att börja testa med. Även till dessa behövs det batteri som sitter i en ficka på utsidan uppe på strumpskaftet.


Det är med nöje jag nu inväntar dom !!! & dom ska recenseras här senare - det finns nog fler med förfrusna tår därute ?! :)

Av Lind@ - 19 december 2009 15:33


I em tog vi oss till närmsta pulkabacken och åkte av glatta livet !


Olivias favorit är stjärtlappen & jag fick åka EN gång i pulkan ihop med henne ..


Alice har inte spytt sen igårkväll, då det bara kom upp pyttelite - så idag fick hon hänga med till backen! Hon är ju den allvarliga typen och hon gjorde inga direkta miner som vi kunde avläsa om det var kul eller inte  att åka pulka ... hihi!


Hon åkte första gången med mig häromdagen men idag blev det lite fler åk!


Sen åkte hon och Olivia i pulkan ihop hem - Olivia var så duktig och höll henne om magen så hon inte skulle ramla ur :)  Sötisar !!


        

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards