**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Lind@ - 13 december 2009 19:49


I em har vi haft barnens kusiner Kevin & Leah + föräldrar + faster Lina här på lite fika. Var superlänge sen vi träffades så det var så mysigt så.


Olivia gillar Kevin jättemycket och vi såg knappt röken av dom .. förutom när det vankades fika då förstås ;)


Lilla goa Leah är såååå vansinnigt söt ! en riktig lite prinsessa är hon minsann & jag missade att fota henne idag ..


Nu träffas vi nästa gång på julafton & det är ju snaaaart ... :)

Av Lind@ - 13 december 2009 19:43


Fy vad längesen jag var ute i spåret nu! riktigt katastrof egentligen, men energin det sista har varit låg och träningen har inte blivit prioriterad ..


MEN idag efter vi haft lite fikabesök här och lite ångest över mycket skräp som slunkit ner i magen det sista - gjorde mig sugen på en löprunda.


Gillar ju egentligen inte att springa i mörker, men jag sprang på upplysta vägar och endast på asfalt idag.


Efter mätning på iform.se visade det sig att det var 5km jag sprang, vilket jag är helt nöjd med :)

Av Lind@ - 13 december 2009 10:57

  


Det var en lyckad kväll igår!


Supergott julbord & jag åt och fläskade i mig ;)  + drack vin, liiite snaps och Baileys - yammie !!


Tydligen hade det blivit trassel med det inbokade stället så vi var istället på Guvernören i Jönköping och det var verkligen super!


Hoppas det blir där igen känner jag spontant.


Det är ju inte utan att man kan längta tillbaka lite till jobbet när man träffar kollegorna igen, fast samtidigt ska jag njuta av min hemmatid - den är ju begränsad i förhållande till hur länge man ska jobba sen ...


Det är en något trött bloggerska som sitter här - gäsp! Lite tung i huvudet oxå får jag erkänna ... får nog bli en tidig kväll känns det som allaredan ;)


Nu ska jag börja steka fläskkotletter som ska bli dagens söndagsmiddag. Dom ska få koka riktigt länge så dom blir möra och goa !!

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards