**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Lind@ - 26 december 2009 12:38

Idag är det 5 år sen den värsta dagen i mitt och Fiddes liv!


Varje gång det är årsdag så klart att tankarna vandrar tillbaka till den där hemska annandagen i Khao Lak ...


Det är ju ett under att vi båda är i livet & jag är tacksam :)


Reportage om familjer som förlorade familjemedlemmar berör ju såklart extra mycket. Såg ett reportage igår om en mamma som förlorade 3 av 5 barn därnere ...

Det är inte lätt att hålla tillbaka tårarna då ....

Särskilt inte när man vet HUR dom omkom. Nä det är för grymt!


Våra barn kommer aldrig få åka till Thailand .......



Av Lind@ - 26 december 2009 12:30


Idag hade Outlet Shopen här i Värnamo ½ priset i hela butiken! Priserna där är ju redan från början helt okey - men nu! WOW !!


Främst var Fidde ute efter en Goretexjacka - främst att ha som regnjacka. Just Goretexmaterialet fanns inte men han köpte en svart SOS-jacka istället, som funktion&prismässigt ska ligga som PEAK. Så den borde ju vara bra :)


Han köpte även nån typ av undertröja/funktionströja i nåt fleecematerial + att jag köpte en cerise (jag är ju svag för det) skidjacka. Varsin lite vadderad tunnare svart SOS-väst köpte både han och jag oxå.


Det är ju lite kul när man kommer hem och räknar ord.pris och det skulle kostat 8400kr (!!!!!!!!!!!!) & vi betalade 1600kr idag :)


Jag älskar att fynda  :-D

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards