**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Lind@ - 20 december 2009 20:45


Blev en sväng till pulkabacken idag oxå. Alice fick åka lite mer idag och idag flaxade hon med armarna och log till och med lite ... så nu märkte vi att hon gillade det :)


Vid kl 13 var vi bjudna på middag hos mamma och pappa och efter det skulle Olivia hjälpa dom klä granen. Tanken var att vi andra skulle åka hem efter maten för vi behöver STÄDA! Men Alice hade inte sovit på hela förmiddan och somnade när vi åkte dit så hon sov två timmar i vagnen där! & såklart hade vi ju inte hjärta att väcka henne. Så vi blev kvar rätt länge & nån städning var inte aktuellt när vi om hem ... Det är ju inte utan att man tänker tanken att jäkla vad skönt det hade varit om nån annan städat åt oss .... (men drömma kan man juh).


Har fixat drygt ett kilo julköttbullar när vi kom hem + kvällsmat och lite julklappsinslagning. Nu är det bara ett par klappar kvar att slå in sen är det KLART :)


Får nog städa imorron el tisd för sen är det dax för några tomtar att göra entre. Fidde är inte mycket för det där med tomtar & inte har vi så mycket plats heller där tomtarna kan stå. Men några blir det. Dom vi gillar bäst :) Och som vanligt så kommer jag väl få dåligt samvete för dom stackars tomtarna som blir kvar i lådan ett år till - skitlöjligt - men lite taskigt tycker jag det är !! :)


Nu har vi druckit dagens glögg & nu blir det sängen strax - jag är verkligen inte nån nattsuddare! Helst skulle jag nog lägga mig kl 20 eller så ... men lite längre än barnen får jag väl försöka vara uppe?!


Natti natti

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards