**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Lind@ - 14 december 2009 19:41

  


Barnen är i säng och Fidde har gått ut för att fortsätta greja med kablarna till vår julbelysning i vårt lilla träd på framsidan.


I em har vi haft besök här av Sofia och Emmy - jättetrevligt. Är inte ofta nån hälsar på på em, men det funkar ju minst lika bra som förmiddan. Så har DU vägarna förbi - kom in och hälsa på vetja !!


Jag borde väl göra nåt vettigt istället för att sitta här! men jag har ju faktiskt städat rätt länge på förmiddan och lagat middag ikväll...


Ska nog kolla efter nåt julgodisrecept med fikon ! Har du nåt bra så dela gärna med dig ;)



Av Lind@ - 14 december 2009 13:07


Här startade dagen med diverse ärenden efter vi lämnat av Olivia på Växthuset vid kl 9 imorse. Först en runda till biblioteket för att lämna tillbaka "Topp & Hälsa" (en superbra tidning för övrigt)! Sen blev det Willys och Ö&B för att fylla på lagren med diverse städartiklar mm. Alice somnade på vägen hem i vagnen och fick sen sova i garaget.. Superbra att ha henne där, runt 10 grader och tyst och lugnt.


Under tiden hon sov körde jag ett städrace. Dammsög och torkade golv i halva huset. Sen var det lunch och sen vaknade lillhönan. Ska se om jag kan dammsuga klart det sista nu ..


Om en halvtimme ska vi ju hämta Olivia :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards