**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Lind@ - 18 december 2009 10:11


Inatt vid midnatt så vaknade vi av att Alice var jätteledsen!


Kommer in och upptäcker att hon spytt i sängen och dessutom har legat i det ..


Till kvällsmat hade vi käkat kyckling och ris med en sås på ajvar, tomatpuré mm så allt blev ju helt förstört! Fast det rök in i tvättmaskinen med tabort på direkt ...


Alice var mest glad över att få komma upp och flinade stort ! :)


Efter en halvtimme ungefär var det dax igen. Ny mundering & sanering av henne + nya sängkläder ...


Sen efter det så kom det bara pyttelite till kräk ... Men jag var vaken mellan 12 & 3 .. ! Alice sov till halv 8 imorse men istället kom Olivia in vid halv 7 och skulle titta på julkalendern som börjar vid 07:15 ... Då var hon billig ska jag säga! Jag ville bara dra täcket över huvudet och SOVA!


Nu imorse fick alice lite gröt, som hon först kräktes upp lite av & sen kom en rejäl laddning som fyllde hela "brickan" som hör ihop med ikea-stolen + att hela pyjamasen blev kräkig och golvet ...


Efter det blev det bad för henne ... & senare även för Olivia som oxå ville bada.


Nu har jag precis aviserat för våra vänner att vi inte kommer kunna vara med ikväll på matklubbsavslutningen med julbord och allt som vi hjälps åt att fixa ... skittrist!


Men det är bara att bita i det sura ...

Av Lind@ - 18 december 2009 10:06


Igår gick Alice först 14 steg själv & sen hämtade jag videokameran och då gick hon 21 steg alldeles själv !! Vilken tur att jag filmade just då !! :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards