**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Direktlänk till inlägg 8 december 2009

Hemmadagarna fortsätter ..

Av Lind@ - 8 december 2009 10:34


Är ju inte så kul att skriva om Alice sjukdomar hela tiden! Men just nu är det ju så ..


Hon har en förskräcklig hosta och näsan rinner. Idag sov hon till kl halv åtta & det är ovanligt! Däremot kom Olivia in till oss innan kl 7 nångång .. Hon ville se julkalendern vid kvar över 7 så då gick vi upp hon och jag.


Nu har vi lagt Alice i vagnen men hon sover oroligt och det rosslar i halsen vid varje andetag :(


Det blir en till innedag för oss idag. Bara hon blir frisk vår älskling ..

 
 
Camilla E Lindström

Camilla E Lindström

8 december 2009 19:58

Krya på, lill tjejen.
Snubblade in på din blogg!

Må så gott
/Camilla, En mammas dagbok

http://emring.blogspot.com

 
Ingen bild

Anna Hedman

9 december 2009 12:54

Hej Linda! En sak jag tänker varje gång jag öppnar din hemsida. Du SPARAR väl allt du skriver??? Vilken GULDgruva för hela familjen sen om några år, att läsa allt hur vardagen såg ut när barnen var små, det är ju lite intensivt. Jag hittade två pärmar på vinden för några månader sedan fulla med barnens teckningar och på baksidorna har jag skrivit en massa dagboksanteckningar. Det har jag gjort en bok av som jag ska ge bort till svärmor och svärfar och mamma och pappa i julklapp. Jag både skrattade och grät när jag läste om allt vi gjorde och alla roliga kommentarer.
Bara som ett litet tips.
Vilka fina tjejer ni har förresten. Hälsa "Greta" från mig.
kram
Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lind@ - 8 januari 2019 15:24

Hade barnen fram till Julaftons em då jag körde dom till Fiddes pappa. Mysig julafton som avslutades med att jag & Kees kollade på Tomten är far till alla barnen, hemma hos mamma och pappa. Sallies första jul & det var mest pappret som var intr...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:47


Riktigt mysigt att åka på julbord med familjen. Sallie var på topphumör :) Äter ju alltid på tok för mycket! Meeen det är ju såååå gott ;) ...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:43


Årets julabak var hos Sofia i år! Vi kör ju vartannat år. Blev 4 olika grejer - rätt lagom. Vi hade gärning från 11-17 :) Blev; Polkaknäck Pariservåfflor Biscotti med hasselnöt & choklad Chokladmaränger MUMS MUMS ...

Av Lind@ - 20 november 2018 19:05


  Imorse var det en lite halvkrasslig tjej som vaknade så det fick bli en hemmadag för Alice & mig.   På em ville hon baka... Men kände inte för att dra igång muffins osv så det blev chokladbollar med twist (kaffepulver & lite av min egengjord...

Av Lind@ - 12 november 2018 18:06

I lördags kväll firade vi pappa på Tre liljor! Det bjöds på; - Toast Skagen - Schnitzel med klassiska tillbehör - Tårta till dessert Proppmätt!! Blen en lugn & trevlig kväll med lite släkt & kompisar till pappa & mamma. Tjejerna hade...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards