**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Lind@ - 2 november 2011 20:20


Nu får jag nog snart göra en "enkät" för att se vilka som besöker min blogg egentligen - ser att vissa dagar sista tiden så har jag haft runt 50 besökare - spännande !! Hur kan det lilla jag babblar om härinne va så spännande för så många ? Eller många och många är det ju inte egentligen, men för mig känns det så ...


Jaja, ni fattar vinken va !! En liten kommentar i fältet uppskattas    (säkert nån som aldrig kommenterat, men vet du vad - det är superenkelt !!) 



Av Lind@ - 2 november 2011 17:21


Ett tag var vi ju jätteduktiga på det här med matsedel - men det är väldigt lätt att det spårar ur ..

Men  häromkvällen fick jag lite inspiration och satte ihop följande:


Måndag: Spaghetti & köttfärsås

Tisdag: Pasta Carbonara (blev lite inspirerad från sem för jag käkade det där en lunch)

Onsdag: Korv med rotfrukter och senapscrème

Torsdag: Laxpasta med spenat och citron

Fredag: Kyckling med basilikaris


Såg att kompis Jessica oxå hade gjort matlista denna veckan - mycket nyheter hos dom oxå !!


Både ons-tors&fred rätterna är nyheter för oss så om det är gott eller inte får vi se   

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards